manonjansen.reismee.nl

Aftellen!

Het aftellen is begonnen! Na jaren dromen en maanden van alles te moeten regelen vertrek ik over 3 weken op maandag 17 Juni naar Nieuw-Zeeland om daar een jaar te werken als Au Pair. Na een jaar in Nieuw-Zeeland doorgebracht te hebben vertrek ik als het goed is voor maximaal een jaar naar Australië om ook daar als Au Pair aan het werk te gaan.

Na vele gesprekken gevoerd te hebben met diverse gezinnen, heb ik een fijn gezin gevonden! Ik ben er helemaal klaar voor en heb er onwijs veel zin in.

De komende 3 weken in Nederland draait het om voorbereiden en laatste dingetjes te regelen; visum, verzekeringen, koffer inpakken, etc. en dan is het tijd om mijn droom na te jagen!

Via deze blog kunnen jullie mijn avonturen volgen.

Reacties

Reacties

Anja

Lieve Manon, heel heel veel succes met je nieuwe uitdaging! Het is je van harte gegunt! Ik ga je zeketwten volgen!

Dorine

Topper en vooral een doorzetter. Geniet ervan meissie!

Frank

Hehe eindelijk is het je gelukt. We hebben er veel over gesproken de laatste tijd. Met ups en downs is het moment nu bijna aangekomen. Succes met je droom en we gaan je bij Appie missen.

Anna maria

Heel veel suc6 en vooral plezier.
Ik ga je volgen!

Kiki

Oh hell yeah !!!

Astrid

Hoi Manon. Via jouw vader heb ik van je plannen gehoord. Wat superstoer van je dat je je dromen gaat najagen. Heel veel plezier. Maak er een mooie tijd van. En als je het goed vind, vind ik het heel leuk om je te volgen.
Zet hem op! Geniet!

Liselotte

Wauw Manon,

Wat gaat dit een groot avontuur voor je worden! Je hebt het al jaren geroepen volgensmij en nu gaat het dan echt gebeuren! Ik wens je een hele mooie ervaring en geniet van alles en iedereen om je heen daar!

Heeel veel succes en plezier tis je gegunt❤️

Carlijn

Super dat het gelukt is! Heel veel plezier en succes Manon, geniet ervan

Tess

Manon, ik ga je zeker volgen tijdens deze mooie tijd. Je gaat je hart achterna , mooier als dat kan niet. Ik ga je missen bij de AH :(

Diana

Beste Manon
Wat een uitdaging een mooi vooruitzicht heel veel plezier

Anja Nelissen

Heel veel succes en geniet ervan
Anja
(Ex-collega van je vader,)

Claudia

Manon, heel veel plezier en geniet er ook van!! Super knap dat je het durft! Go For It! And Good Luck!

Wij van AH Schaijk hebben enorm meegeleefd en zullen je enorm gaan missen! Zet m op daar in Nieuw Zeeland!

Maxime Raijmakers

Hee Manon,

Jeetje wat een reis! Heel veel plezier en ga vooral genieten.

Groetjes,

Maxime

Cheraine

Oooooh neeeeee?! Wanneer moeten we nou afspreken?!

Wat super gaaf schattie! Wat een geweldige ervaring en wat een kans! Ik ben trots op je. Heel veel succes en plezier de komende jaren! ❣❣❣

Pierre

Succes! Knap dat je het doet maar super dat je je hart volgt.
Veel plezier en geniet vooral!

Jordi Zwaans

Hee Manon ! Super gaaf wat je gaat doen! In Nieuw Zeeland en Australië ?Heel veel plezier !

Debby

Meid, ik ben supertrots op je!
Ik ben blij dat je eindelijk een leuk gezin gevonden hebt en je dromen na kan gaan jagen. Ik wens je een onwijs mooie tijd toe en dat gaat zeker goedkomen daar!
Ik ga je zeker volgen en vind het superstoer dat je dit aandurft!
Xxx

Monique b

Sucses manon...wat zal jij n ervaring rijker zijn.x

Willemien Jansen.

Fijn dat het gelukt is Manon.Jammer dat ik je niet meer gesproken heb, Ik wens je heel veel succes met alles en geniet ervan!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active