manonjansen.reismee.nl

3 Maanden verder

Een update vanuit Ponsonby! Laatste weken had ik het erg druk, vandaar nu pas een verhaaltje. Ten eerste wil ik even terugkomen op mijn vorige blog. Ik vertelde toen dat ik zou gaan tennissen, hier is nog steeds niks van gekomen Wel ben ik begonnen met wekelijks 1 á 2 keer te zwemmen én fitnessen! Na een aantal maanden niet gesport te hebben voelde ik het wel in mijn spieren na een uur Xcore én een uur Zumba.. Ook ben ik begonnen met wandelen, dit doe ik ook wekelijks 1 á 2 keer een uur. Zoals je leest, een gebrek aan beweging heb ik hier niet!

In de afgelopen weken ben ik 1 weekendje weggeweest, ik ben toen met 4 andere meiden naar Taupo & Rotorua geweest. We hebben de Lake Taupa en Huka falls in Taupo bezocht én de OGO balls (een grote plastic bal waar je in ligt, die van een berg naar beneden rolt) en de Maori tour in Rotorua gedaan! Heel interessant om te zien en horen hoe de Maori's leven. Daarnaast nog een dagtripje naar Devonport gemaakt, een heel leuk plaatsje met een mooi strand, waar ik zeker nog eens heen ga in de zomer!

Voor nu staan er 2 reisjes gepland. In oktober (met mijn verjaardag) ga ik 4 dagen naar Fiji, en in December (met kerst en oud&nieuw ga ik 2,5 week naar het Zuidereiland! Wat kijk ik uit naar deze reisjes! Ook ben ik aan het plannen om met een andere au pair een berg te gaan beklimmen, hoe gaaf!!

Verder ben ik afgelopen weken erg druk geweest met nieuwe mensen leren kennen; koffie drinken, drankje doen, lunchen, uiteten, etc Met de jongste ben ik nog een dagje naar het strand geweest, en dit op mijn werkdag Ik ben echt aan het genieten hier en probeer mijn vrije tijd zoveel mogelijk in te plannen met vriendinnen.

Het zijn van een au pair betekent ook afscheid nemen, afscheid nemen van vriendinnen. Morgen vertrekt een vriendin die ik ken sinds de tweede week in Nieuw-Zeeland Vrijdag voor de laatste keer opstap geweest en vandaag nog samen geluncht. Zaterdag had ik een surprise party, een vriendin is 21 jaar geworden. We verzamelden met z'n alle in haar huis en wachtten op haar. Een vriend van haar die ook op het feestje was is een speler in het rugby team van de All blacks. The all blacks is hét rugby team dat Nieuw-Zeeland vertegenwoordigt in internationale wedstrijden. Je kan dus wel stellen dat het een hele goede en bekende speler is in Nieuw-Zeeland. Mijn hostvader is helemaal gek van rugby, dus hij was wel jaloers dat ik hem ontmoet had, hahahha!


Reacties

Reacties

Diana

Fijn om te lezen dat het je goed gaat nog heel veel plezier ??

Anja

Manon wat goed om te lezen dat je het super fijn hebt daar ginder!! ?

Connie

Allen maar fijn om te lezen dat je geen tijd had om wat te schrijven, is een teken dat je het naar je zin hebt en zo te lezen staan er ook nog leuke reisjes gepland.
Gewoon een top jaar van maken.....
Geniet ervan.

Dorita

Zo te lezen gaat het goed met je daar en leuke reisjes in het vooruitzicht.
Geniet ervan Manon en de groetjes uit Schaijk.

Mirella

Wat geniet je toch Manon ,heerlijk ?
Nieuw-Zeeland staat in elk geval inmiddels op mijn bucket-list !!
Liefs

Pieter en Thea.

Hoi Manon,
Dat is toch wel iets anders dan de Reek.
Zo te zien geniet je er lekker van.
Ga zo lekker door.

Lieve groeten van Thea & Pieter.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active