manonjansen.reismee.nl

Broers op bezoek!

Na 7 maanden zag ik op vrijdag 24 Januari mijn broers weer terug! Rond etenstijd stonden ze dan voor mijn deur. Ik heb ze het huis laten zien, ze hebben kennis gemaakt met mijn hostfamily en zij nodigde mijn broers ook uit voor te blijven eten. De kinderen vonden het erg leuk om mijn broers te ontmoeten en Emma vooral was dan ook veel met hen bezig. Leuk om dat te zien! Na het eten mijn spullen gepakt (2 volle tassen voor 2 dagen  ) en de auto ingestapt; op naar Thames! Daar aangekomen drankjes gedaan in een bar met live country music. Leukleuk! Natuurlijk veel bijgepraat (mag ook wel na 7maanden elkaar niet heel veel gesproken te hebben hahahha)

De volgende ochtend vroeg aangereden naar Coromandel. Gebruncht in de stad en daarna doorgereden naar Whitianga voor een strand wandeling. Na de wandeling de auto ingestapt en doorgereden naar Cathedral Cove. Dat was voor mij de tweede keer, maar het blijft prachtig! Om daar te komen moesten we 45 minuten heen en 45 minuten terug lopen. Totaal onvoorbereid (teenslippers en zonder water) de wandeling in de hitte gelopen. (De vorige keer was het een ander pad en gemakkelijker te lopen op teenslippers) Daar beneden foto's gemaakt en weer terug gelopen. Bij de auto aangekomen, aangereden naar Hot water beach. Een schop gehuurd en Roy heeft een kuil gegraven in de hoop dat er warm water naar boven kwam.. maar tevergeefs, het was koud water   We zijn maar de zee in gegaan en op het strand gaan liggen, lekker bakken in de zon! Na een aantal uur op het strand doorgebracht te hebben zijn we doorgereden naar Tairua, daar hebben we bij een gezellig restaurantje wat gegeten. Na het eten terug gereden naar Thames.

De zondag reden we terug naar Ponsonby. In ponsonby ontbeten en daarna zijn de jongens doorgereden naar Kerikeri en ben ik naar huis gegaan. (Ik had mee kunnen gaan tot en met de maandag, maar dan hadden ze me naar huis moeten brengen maandag en dat kostte veel tijd, en de zondag passeerde ze toch Auckland om aan te komen bij de volgende bestemming).

Woensdag 29 januari ben ik eind van de middag naar het hotel van de jongens gegaan (Auckland stad). We besloten om naar Mount Eden te gaan en daar de Mount Maungawhau op te lopen. Zodoende en Uber gebeld. Daar aangekomen kwam ik erachter dat je nog een stukje naar boven moest lopen. Dit wist ik niet en dus liep ik weer op teenslippers  , maar het uitzicht was het zeker waard! Terug beneden een Uber gebeld en naar Wynyard Quarter gereden. Daar gegeten bij Holey Moley, waar we na het eten ook minigolf hebben gespeeld. Helaas niet gewonnen, die eer gaat naar Roy! Daarna nog drankje gedaan bij Frida en om 00:00 uur naar huis gegaan (moest immers gewoon om 07:30 beginnen met werken)

De volgende dag was ik om 18:00 in het hotel van de jongens. We zijn begonnen met lopen op zoek naar een restaurant. We kwamen uit bij een Koreaans restaurant genaamd Daebak bbq. Dit is een all you can eat restaurant waarbij je zelf je eten moest halen én bakken. Je kan het wel vergelijken met gourmetten, erg gezellig! Na het eten was het donker, en gingen we de Skytower in. Ik ben er al eens in geweest maar nog niet in het donker. Erg mooi, met al die lichten buiten! De avond gezellig afgesloten bij mijn favoriete bar; O'hagens! Om 01:00 ging ik dan naar huis, óók de vrijdag moest ik weer op 07:30 beginnen 

Vrijdag (de laatste dag) kwamen ze om 17:00 bij mij thuis. Gedag gezegd tegen mijn hostfamily en op naar het vliegveld. Gegeten en gedronken en toen was het tijd, tijd om weer gedag te zeggen..

Het was erg leuk én goed om ze weer gezien en gesproken! Ook leuk om ze te laten zien waar ik nu precies woon en wat en waar alles is en waar ik te vinden ben??

Reacties

Reacties

Wim

Hè, wat gezellig toch

Anja

Super dat je broers ff "langs" zijn geweest!
Weer een mooie vertelling van wat jullie allemaal gezien hebben. Kei leuk!

Miriam

En superleuke foto's van jullie drie samen. Jullie hebben vast ontzettend genoten.

Dorita

Leuk hoog bezoek uit Nederland ? en gezellig geweest zo te horen.
Succes nog daar !!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active