manonjansen.reismee.nl

Het is tijd!

Vandaag is het zover! Na een gezellig afscheidsfeestje gehad te hebben met familie, vrienden en kennissen, waar veel gelachen is maar ook een traantje heeft gevloeid ben ik helemaal klaar om het vliegtuig in te stappen.

Vanmorgen nog even afscheid genomen van mijn lieve opa & oma en daarna door naar Schiphol. Op het vliegveld uitgezwaaid door familie en vriendinnetjes en dan is het echt tijd!

Om 17:20 uur stap ik in het vliegtuig voor een 10 uur durende vlucht naar Shanghai. Daar heb ik een tussenstop van 4 uur en heb daarna nog een 11 uur durende vlucht naar Auckland.

Woensdag 19 juni om 05:50 uur plaatselijke tijd (Dinsdag 18 juni 19:50 in Nederland)land ik.

Reacties

Reacties

Kaylee

Fijne vlucht en heel veel plezier Manon! ?

Toon

Manon. Een heel goede reis !! Geniet ervan doe ze in Shanghai de groeten van me

Wim

Goede reis en heeeeel veel plezier.

Dorita en Carlo,

Als je dit leest ben je al halverwege, goede voortzetting van je reis, en geniet van je avontuur

Onnie

Fijne resterende vlucht ....??

Connie

Onnie is Connie?

Anja

Fijne vlucht! Je bent al een heeeel end!!

Anna maria

Een hele goede reis manon!

Jolanda

Hopelijk was het afscheid niet te moeilijk. En de reis tot zover al meegevallen. Heel veel plezier op je verdere reis. Ben benieuwd naar je verdere verhalen.

Lidy

Fijn dat je geland bent.

Fred en Jolanda

Hoi, hier loopt het feest ten einde alleen je ouders nog naar huis zien te krijgen. Groetjes Fred en Jolanda.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active